Sabtu, 17 Maret 2012

VENDOR LETTER

I know you’re well aware that sales have been soft lately for us. Well, this has caused us to reexamine the profitability of all of our vendor relationships. Because the costs of your goods are much higher than other paper product suppliers we do business with, we are going to terminate our current relationship with Pompton Paper Products.
Our decision reflects our decision to get our gross margins in better shape and in no way should reflect badly on the service we’ve received from your sales representatives nor on the quality of your goods. The professionals at Pompton Paper Products are among the most helpful and informed with whom we do business.
I am really hopeful that economic conditions change so that we’re able to do business with Pompton Paper Products again. Until then, please know that we’ve appreciated the service you’ve given us over the past eight years and are grateful for all the help you’ve given us in establishing ourselves as the leading retailer of stationery supplies in the Southwest.
Sincerely,
TRANSLATE
Aku tahu kau juga menyadari bahwa penjualan telah lunak akhir-akhir ini bagi kita. Well, ini telah menyebabkan kita untuk menguji kembali keuntungan dari semua hubungan vendor kita. Karena biaya barang anda jauh lebih tinggi dari pemasok produk kertas lain kita melakukan bisnis dengan, kita akan mengakhiri hubungan kami saat ini Pompton Produk Kertas.
Keputusan kami mencerminkan keputusan kami untuk mendapatkan marjin laba kotor kami dalam bentuk yang lebih baik dan sama sekali tidak harus mencerminkan buruk pada layanan kami menerima dari perwakilan penjualan Anda atau pada kualitas barang Anda. Para profesional di Pompton Produk Kertas adalah yang paling bermanfaat dan informasi dengan siapa kita melakukan bisnis.
Saya sangat berharap bahwa kondisi ekonomi berubah sehingga kami dapat melakukan bisnis dengan Pompton Produk Kertas lagi. Sampai saat itu, perlu diketahui bahwa kita telah menghargai layanan yang Anda sudah memberi kami selama delapan tahun terakhir dan berterima kasih atas semua bantuan Anda sudah memberi kami dalam membangun diri sebagai ritel terkemuka dalam perlengkapan alat tulis di baratdaya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar